Dom Gościnny w Beskidzie Śląskim dla 15 osób z pięknym widokiem na staw. Dodatkowo bardzo duża działka, sauna i kominek.
1. Właścicielem obiektu jest firma Jarosław Szostak Consulting, ul. Jagodowa 13 m. 45, 30-427 Kraków, NIP: 6842110927.
2. Dom wynajmowany jest na doby. Doba zaczyna się o godz. 16:00 pierwszego dnia pobytu, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu. Wyjazd po godzinie 11:00 jest równoznaczny z przedłużeniem pobytu o kolejną dobę. Odbiór kluczy odbywa się na miejscu w sposób bezkontaktowy.
3.Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości minimum 30% wartości przewidywanego kosztu pobytu. Najpóźniej na 30 dni przed przyjazdem należy uregulować opłatę za cały pobyt - nieopłacony pobyt po tym terminie może zostać automatycznie anulowany.
4.W dniu przyjazdu zostanie wysłany Państwu kod do sejfu, w którym znajdują się klucze.
5.Wyjeżdżając klucze należy zamknąć w sejfie na klucze.
6.Brak dokonania wpłaty zadatku w terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji w dowolnym terminie.
7.Zadatek nie podlega zwrotowi.
8.Parking jest bezpłatny.
9.We wszystkich pokojach, tarasach i drewnianej altanie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych używek oraz przebywania wraz ze zwierzętami domowymi bez wcześniejszego uzgodnienia, jeśli właściciel zgodzi się na pobyt zwierząt opłata wynosi 50 zł/doba/zwierzę. W przypadku złamania zakazu goście zobowiązują się do pokrycia kosztów ozonowania i czyszczenia apartamentu w wysokości 1000 zł.
10.Apartament może być wynajęty dla maksymalnej liczby 15 osób.
11.Liczba osób przebywających w apartamencie nie może przekraczać deklarowanej przy dokonywaniu rezerwacji. Goście są proszeni o zgłoszenie zarządcy w dniu przyjazdu ewentualnych zmian w deklarowanej liczbie osób. W przypadku niepoinformowania zarządcy o zmianie liczby osób wynajmujący zostanie obciążony kwotą 150% ceny pobytu.
12. Za bezpieczeństwo dzieci podczas pobytu odpowiadają rodzice, dotyczy to w szczególności: poruszania się po klatce schodowej, zabawy na placu zabawa, zabawy w domku dla dzieci, korzystania z basenu, jeśli rodzice za zgodą właściciela taki rozstawią lub właściciel rozstawi basen na sezon letni w ogrodzie i udostępni go do korzystania dla gości.
13.Zastrzeżenia związane z poziomem czystości Lokalu należy zgłaszać natychmiast po wejściu do apartamentu.
14.Na Gościach spoczywa obowiązek dbania o powierzony Lokal i utrzymywania Lokalu w stanie niepogorszonym. Wszystkie zniszczenia, zabrudzenia i uszkodzenia, wynikłe z niewłaściwego użytkowania będą obciążały Gościa.
15.Gość zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania o ewentualnych szkodach i brakach zastanych w Lokalu oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie lub osoby trzecie w czasie okresu wynajmu Lokalu. Gość zobowiązany jest do usunięcia lub naprawienia wszelkich szkód związanych z użytkowaniem Lokalu.
16.Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakie wyrządzi lub wyrządzą osoby korzystające podczas okresu obowiązywania umowy w obiekcie, w którym znajduje się Lokal. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić go lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o jakichkolwiek szkodach wyrządzonych w budynku, w którym znajduje się Lokal.
17.Po wyjeździe Gościa z Lokalu właściciel ma 48 h na zgłoszenie Gościowi ewentualnie powstałych po nim szkód. Zgłoszenie to może mieć formę SMS, telefoniczną lub mailową.
18.Klucze do apartamentu prosimy przechowywać z należytą starannością, w przypadku ich utraty, Gość zostanie obciążony kosztami wymiany wkładki zamka.
19.Zarządca może odmówić wydania kluczy do lokalu, jeśli Gość nie posiada dokumentu potwierdzającego jego tożsamość, znajduje się pod wypływem alkoholu lub środków odurzających, zachowuje się agresywnie.
20.Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie, zaginięcie rzeczy pozostawionych w lokalu, które stanowią własność Gości.
21.Zastrzegamy sobie prawo do pobrania zwrotnej kaucji w kwocie od 500 do 1000 PLN w celu pokrycia potencjalnych szkód, powstałych z winy klienta.
22.Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie zastanym.
23.Termin pobytu w danym obiekcie można przedłużyć w przypadku gdy apartament jest wolny. W przypadku przedłużenia pobytu Gość zobowiązany jest zgłosić fakt ten właścicielowi.
24. Wjazd na teren posesji i parkin objęty jest monitoringiem video 24h. Przebywając na terenie obiektu Goście wyrażają zgodę na objęcie swojego wizerunku niniejszym monitoringiem.
25. Goście mają prawo do składania reklamacji do 7 dni od zakończenia pobytu. Reklamacje, przyjmowane są drogą mailową na adres: dom@naszdebowiec.pl i rozpatrywane będą w terminie 14 dni od ich otrzymania.
Rozwiązanie umowy:
1. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy:
- z przyczyn obiektywnych (siła wyższa) korzystanie z zarezerwowanego domu nie jest możliwe,
- wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami,
W takich sytuacjach wpłacony zadatek zostanie zwrócony.
2. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela domu, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Gościa podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Jarosław Szostak Consulting, ul. Jagodowa 13 m. 45, 30-427 Kraków.
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
Zobowiązania Administratora
Zobowiązania Hotres.pl